پیشرفت شصت درصدی کار پنج پروژه برق رسانی به بیشتر از دو هزار خانواده در غزنی!

برشنا 04.jpg

3 جوزا 1401

انجنیر عزت الله وحدت معاون عملیاتی حوزه غزنی برشنا می گوید، شصت در صد کار نصب تجهیزات مربوط به پنج ترانسفارمر با ظرفیت های مختلف در پنج ساحه مختلف شهر تکمیل گردیده است. 
آقای وحدت می گوید، روند ساخت شبکه برق رسانی در شهرک نوآباد و قریه مغلان در شمال غرب شهر غزنی از زمستان سال 1400 تاکنون ادامه دارد که در قسمت نصب پنج ترانسفارمر به ظرفیت های 250 ال 400 کیلوولت امپیر و نیز روند تمدید لین های مربوط به شبکه شصت در صد پیشرفت نموده و به منظور تکمیل نمودن کارهای باقی مانده، تیم های تخنیکی همه روزه طبق تقسیم اوقات در ساحه مصروف کار هستند. 
به گفته رهبری حوزه غزنی برشنا، با تکمیل شدن این پنج پروژه بیشتر از دو هزار خانواده از نعمت برق مستفید خواهند شد. 
هم اکنون ولایت غزنی یک سب ستیشن با ظرفیت 30 میگاولت امپیر برای شبکه شهری دارد که از این طریق به حدود 14800 مشترک برق فراهم گردیده و روند برق رسانی به مشترکین جدید نیز به سرعت ادامه دارد. 
به گفته مسوولان حوزه غزنی برشنا، بر علاوه این پنج ترانسفارمر کار 12 پروژه دیگر نیز در ساحات نزدیک به شهر از 10 الی 15 درصد پیشرفت نموده است. 
هم اکنون روند کار حدود 17 پروژه در غزنی با کتگوری های مختلف به سرعت ادامه دارد که با تکمیل شدن آن حدود چهار و نیم هزار مشترک  جدید از نعمت برق مستفید خواهند شد.