سیستم مدیریتی و معلوماتی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها (MRMC-MIS) افتتاح شد

خبر ۰۲.jpg

5 جدی 1402

سیستم مدیریتی و معلوماتی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها مربوط وزارت مالیه (MRMC-MIS) طی مراسمی در تالار کنفرانس های شرکت متذکره افتتاح گردید.
در این مراسم مولوی عبدالحمید آخند زاده، رئیس عمومی شرکت های دولتی، مولوی عبدالله مسلم، رئیس عمومی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها، پوهنیار عبدالرحمن صافی، رئیس انسجام و تضمین کیفیت سیستم های وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و شماری از مسئولین شرکت متذکره اشتراک داشتند.
نخست مولوی عبدالله مسلم، رئیس عمومی شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها طی سخنانش ضمن اظهار خرسندی از گرد هم آمدن مسئولین بخاطر کار و ارائه خدمات بهتر گفت، باید از نعمت های که خداوند به ما ارزانی داشته تشکر و قدردانی کنیم. این فرصت کار و خدمت به مردم نیز یک نعمت است و بابت آن باید شکر گزار باشیم.
متعاقباً مولوی عبدالحمید آخند زاده، رئیس عمومی شرکت های دولتی از خداوند منان توفیق خدمت به مردم استدعا نموده گفت، مسئولین باید به آگاهی و بصیرت برسند و به مقتضای آن عمل کنند. وی اضافه کرد که فرصت های زیادی از دست رفته و بیش از این نباید غفلت ورزید  و باید به اندازه مسئولیت خویش توام با بصیرت و آگاهی حرکت و به مردم خدمت کنیم. 
سپس عبدالرحمن صافی، رئیس انسجام و تضمین کیفیت سیستم های وزارت مخابرات در رابطه به سیستم متذکره معلومات ارائه نموده گفت، این سیستم با ستندرد های معیاری و جهانی با آخرین و جدید ترین تکنالوژی روز ساخته شده، مؤثریت و مثمریت بیشتر امور می گردد. وی؛ از هرگونه همکاری این وزارت در قسمت ظرفیت سازی کارمندان و استفاده مؤثر از سیستم از طریق راه اندازی برنامه های آموزشی اطمینان داد.
در اخیر به چند تن از مسئولین به پاس خدمات شان تقدیرنامه اعطاء گردید.
سیستم مدیریتی و معلوماتی (MRMC-MIS)طی تفاهنمامه فی مابین وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها به هدف ایجاد سهولت، مؤثریت و مثمریت در کارهای اداری و ترویج حکومتداری الکترونیکی راه اندازی گردیده که با تطبیق آن از ضیاع وقت، فساد اداری و تقلب جلوگیری بعمل آمده، سرعت، دقت، شفافیت و امنیت بیشتر در کارها بوجود خواهد آمد.