اعلان داوطلبی شرکت دولتی سپین زر کندز

سپین زر 15.jpg

ریاست شرکت دولتی سپین زر کندز بر اساس نیازمندی ها جهت توسعه و تنظیم بهتر شهر طبق پلان انکشافی خود در نظر دارد جایداد های ذیل را به شیوه مشارکت عامه یا PPP واقع مرکز شهر کندز به اعلان داوطلبی بگذارد.
1. حدود موازی 24 جریب زمین ملکیت خود را واقع شرکت ریاست شرکت دولتی سپین زر کندز که شامل دو باب سرای و منازل رهایشی، از دکان نبش جاده آزادی آغاز الی سرک میدان پخته ادامه دارد، اپارتمان های تجارتی، چهار بلاک در سه طبقه و یک بلاک در پنج طبقه.
2. حدود موازی 24 جریب زمین ملکیت خود را واقع جنوب فابریکه ریاست شرکت دولتی سپین زر کندز که از جوار فابریکه یخ سپین زر آغاز الی اخیر سرک کوتی گرد ادامه دارد، اپارتمان های تجارتی، چهار بلاک در سه طبقه و یک بلاک در پنج طبقه.
3. حدود موازی 12.48 جریب زمین ملکیت خود را واقع عقب کلوپ سپین زر کندز که شامل پارک جوار تعمیر کلوپ سپین زر و منازل رهایشی چهارده کوتی می باشد، پارک تفریحی برای فامیلی ها.
ملکیت های فوق الذکر با اساسی ترین معیارات بشکل عصری با تمام امکانات و سهولت ها ساخته می شود، بناءً افراد، اشخاص، شرکت های تجارتی و ساختمانی که علاقمند به ساخت و ساز مارکیت و پارک متذکره و سرمایه گذاری باشند می توانند بزنس پلان ( پلان تجارتی) خویش را به شیوه مشارکت عامه یا PPP ترتیب و بعد از نشر اعلان الی مدت 21 یوم به مدیریت عمومی جایداد های ریاست شرکت دولتی سپین زر کندز تسلیم نمایند.
—-
شرکت دولتی سپین زر کندز در نظر دارد تا جایداد های خویش را که شامل ساحات تجارتی و رهایشی ذیل میباشد به اعلان داوطلبی بگذارد.
حویلی رهایشی 24 دربند
21 باب دفتر
اتاق های داخل پورت سابقه
اتاق های داخل پورت جدید
اراضی زون آزاد
زمین سفید واقع شهر به اندازه مقیاس دست داشته از کدستر
بناً افراد و اشخاصیکه خواهش اشتراک در مجلس داوطلبی  آنرا داشته باشند از تاریخ نشر اعلان الی (۲۱) یوم با درخواستی های خویش به آمریت نمایندگی شیرخان بندر مراجعه نمایند.
شرطنامه ملاحظه نموده تضمین نقدأ اخذ می گردد.
—-
ریاست شرکت دولتی سپین زر کندز بر اساس نیازمندی ها جهت توسعه و تنظیم خدمات بهتر بندری طبق پلان انکشافی خود در نظر دارد تا حدود موازی 57 جریب زمین ملکیت خود را که در شمال پورت جدید نمایندگی شیرخان بندر موقعیت دارد، ترمینل معیاری با تمام امکانات و سهولت ها به شکل عصری جهت تخلیه و بارگیری ذغال سنگ ساخته می شود به اعلان داوطلبی بسپارند.
بناً افراد، اشخاص شرکت های تجارتی و ساختمانی که علاقمند به ساخت و ساز ترمینل متذکره و سرمایه گذاری باشند می توانند بزنس پلان (پلان تجارتی) خویش را به شیوه مشارکت عامه یا PPP ترتیب و بعد از نشر اعلان الی مدت (۲۱) یوم به مدیریت عمومی جایداد های ریاست شرکت دولتی سپین زر کندز تسلیم نمایند.