اعلان داوطلبی شرکت دولتی افسوتر

افسوتر 06.jpg

شرکت سهامی افسوتر یک دربند حویلی که دارای ۴ باب اطاق نشیمن و یک باب کانتینر ۲۰ فوت ملکیت خویش را واقع شهر پلخمری ولایت بغلان بوده و در موقعیت خیلی مناسب جوار سرک عمومی قرار دارد از طریق داوطلبی به کرایه می دهد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهش به کرایه گرفتن آنرا داشته باشند درخواستی و آفر های خویش را بعد از نشر اعلان الی مدت ۲۱ روز به ریاست افسوتر واقع کوچه گلفروشی  شهر نو کابل سپرده، خود و یا نماینده قانونی شان ساعت ۱۰ قبل از ظهر در جلسه آفرگشایی حاضر شوند، شرطنامه را ملاحظه و تضمین نقداً اخذ می گردد.
===
شرکت سهامی افسوتر یک دربند حویلی به مساحت ۴۳۵۵ متر مربع واقع هودخیل جوار ریاست انکشاف دهات کابل که متصل به سرک عمومی کابل-جلال آباد موقعیت دارد و دارای مشخصات ذیل می باشد.
دفتر اداری، اطاق صالون، ۱۲ باب اطاق دارای تشناب عصری در دو موقعیت، دو باب دهلیز، دو باب تشناب عصری مستقل، کمپلکس ساحه حوض آب بازی شامل مهمانخانه، سه باب هنگر مختلف السایز و تانک ذخیره تیل را از طریق داوطلبی به کرایه می دهد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهش به کرایه گرفتن آنرا داشته باشند درخواستی و آفرهای خویش را بعد از نشر اعلان الی مدت ۲۱ یوم به ریاست افسوتر واقع کوچه گلفروشی شهر نو کابل سپرده، خود و یا نماینده قانونی شان ساعت ۱۰ قبل از ظهر در جلسه آفرگشایی حاضر شوند، شرطنامه را ملاحظه کرده تضمین نقداً اخذ می گردد.