افتتاح پروژه به ارزش ۳۵ میلیون افغانی

IMG-20221115-WA0001.jpg

24 عقرب 1401

شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها پروژه ای به ارزش ۳۵ میلیون افغانی را به کمک مالی سازمان یونسیف افتتاح وبه بهره برداری سپردد. در محفل افتتاحیه پروژه متذکره رئیس عمومی شرکت های دولتی وهیت همراه شان، رئیس های زون های مکروریانها و تعداد زیاد از رسانه ها اشتراک داشتند. 
پوهنمل غلام عمر عبدالله رئیس شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها در جریان محفل گفت، که هیئت رهبری شرکت دولتی حفظ و مراقبت کروریانها مصمم به ارائیه خدمات معیاری به باشنده های محترم مکروریانها بوده و در تلاش هستیم تا کمی ها و کاستی هایکه در ارائیه خدمات به وجود می آید، را از بین ببریم. وی افزود که شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها نسبت به سال های گذشته پیشرفت های چشم گیری در تمامی بخش ها داشته است که مثال زنده آن اولین پروژه تقویه سیستم آبرسانی درساحات مکروریانها است، و در آینده نچندان دور پروژه های دیگر که روی دست است به بهره برداری سپرده خواهند شد. 
محترم الحاج عبدالحمید آخندزاده، رئیس عمومی شرکت های دولتی گفت که شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانهادرکارهای خویش به شکل درست پیش میرود و این جای خوشی است.
وی دررابطه به ارزش آب نیز فرمودکه آب مایه حیات است و باید در مصرف آن از اصل صرفه جویی استفاده کنیم.بعدأبه نمایندگی رئیس های زون مکروریانهاآقای شیرزادازتلاش های هیت رهبری شرکت دولتی حفظ ومراقبت مکروریانهاابرازامتنان نموده وکارکردهای این شرکت راستودنی دانست.
قابل ذکراست که درختم برنامه برای سازمان یونسف(بخش آبرسانی)،موسسه خیریه کوار، نماینده گی شرکت گاتم سولر ،کمپنی اوآردی وانجینیران وکارمندان این ارگان هاساپس نامه که ازجانب هیت رهبری شرکت دولتی حفظ و مراقبت مکروریانها مدنظرگرفته شده بود توسط رئیس عمومی شرکت های دولتی اهدا گردید.